Yeşilırmak'ta görülen balık ölümleri üzerine ırmaktan ve balıklardan alınan numuneler incelemeye alındı. Amasya Valisi Abdil Celil Öz, "Balık ölümlerinin nedenini araştırıyoruz. Şu an birşey söylemek için erken" dedi.
Amasya'da vatandaşlar, Yeşilırmak üzerinde ölü balıklar görünce yetkililere haber verdi. Irmaktan ve balıklardan alınan numuneler incelemeye gönderildi. Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü, DSİ ile İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü ekiplerinin Yeşilırmak'tan numune aldıklarını belirten Vali Abdil Celil Öz, "Yeşilırmak'ın çeşitli bölgelerinden numune alınıyor. Elde edilen bulgular doğrultusunda bir şey söyleyebiliriz. Şu an için bir şey söylemek mümkün değil. Eğer bir ihmal varsa ilgililer hakkında gerekli yasal işlem de yapılacaktır. Amasyalılar merak etmesin. Bu konuyu araştırıyoruz" diye konuştu. - Amasya
Son Dakika › Güncel › Yeşilırmak'ta Balık Ölümlerine İnceleme - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.