Yolda Bulduğu Altını Zabıtaya Teslim Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yolda Bulduğu Altını Zabıtaya Teslim Etti

Yolda Bulduğu Altını Zabıtaya Teslim Etti
10.08.2016 13:26

ÇORUM'un Osmancık İlçesi'nde 40 Yaşındaki Özgür Alla, yolda bulduğu altını zabıtaya teslim etti.

ÇORUM'un Osmancık İlçesi'nde 40 Yaşındaki Özgür Alla, yolda bulduğu altını zabıtaya teslim etti. Zabıta ekipleri de belediye hoparlöründen anons yaparak altın bulunduğunu, düşürenlerin belediyeye gelmesini istedi.

Çorum'un Osmancık İlçesi Koyunbaba Mahallesi'nde Özgür Alla, caddede yürürken altın buldu. Altını yerden aldıktan sonra Osmancık Belediyesi Zabıta Müdürlüğü'ne giden Alla  altını ekiplere teslim etti. Zabıta memurları, tutanak ile altını teslim aldı.

Zabıta ekipleri de belediye hoparlöründen anons yaparak altın bulunduğunu ve düşürenlerin belediyeye gelmesini istedi. Altının sahibinin bulunmasını isteyen Özgür Alla, "Yolda yürürken yerde altın buldum. Hiç tereddüt etmeden Zabıta Müdürlüğüne gelerek, bulduğum altını teslim etmek istediğimi bildirdim ve tutanakla teslim ettim. Umarım sahibi bulunur" dedi. - Çorum

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Yolda Bulduğu Altını Zabıtaya Teslim Etti - Son Dakika


Advertisement