Adıyaman'da, İtfaiye Haftası etkinlikleri kapsamında Altınşehir Anadolu Lisesi'nde yangın söndürme tatbikatı düzenlendi.
Adıyaman Belediyesi Müdürlüğü tarafından İtfaiye Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlenen tatbikatta senaryo gereği çıkan yangına ekipler tarafından müdahale edilerek öğrenciler tahliye edildi. Tatbikatta, öğrencilere yangınlara müdahale yöntemi de uygulamalı olarak anlatıldı.
İtfaiye Müdürü Ahmet Çelik, yangın ve doğal afetlerde insanlara önemli görevler düştüğünü belirterek, vatandaşları bilinçlendirmeyi amaçladıklarını söyledi.
Son Dakika › Güncel › Adıyaman'da Yangın Söndürme Tatbikatı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.