Diyarbakır'da bir büfenin camlarını kıran şahıs cep telefonu kamerasına yansıdı.
Olay, dün akşam saatlerinde Selahattin Eyyubi Devlet Hastanesi içerisinde bulunan büfede meydana geldi. Kimliği öğrenilemeyen şahıs, yerden aldığı taşla burada bulunan büfelerin camlarını kırdı. Rahat tavırlarıyla dikkat çeken şahıs, büfenin tüm camlarını kırdıktan sonra bölgeden ayrıldı. O anlar cep telefonu kamerasına yansıdı. - DİYARBAKIR
Son Dakika › 3-sayfa › Diyarbakır'da Büfeleri Kıran Şahıs Kamerada - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.