Abdullah Gül: "Bayram İnşallah Çekilen Acıların Bitmesine Vesile Olur" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Abdullah Gül: "Bayram İnşallah Çekilen Acıların Bitmesine Vesile Olur"

04.10.2014 09:07

11’inci Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Kurban Bayramı namazını Dolmabahçe Bezm-i Alem Valide Sultan Camii’nde kıldı.

11'inci Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Kurban Bayramı namazını Dolmabahçe Bezm-i Alem Valide Sultan Camii'nde kıldı. Gül, bayramın herkese iyilik getirmesi temennisinde bulunarak, "Bayram, inşallah çekilen acıların bitmesine vesile olur" dedi.

Abdullah Gül, Kurban Bayramı namazını Dolmabahçe Bezm-i Alem Valide Sultan Camii'nde eda etti. Sabah saatlerinde Tarabya Köşkü'nden ayrılan Gül, doğrudan camiye geldi. Namaz öncesi ise vatandaşların üstleri arandı. Gül, bayram namazının kılınmasının ardından caminin imamıyla bayramlaşarak dışarıya çıktı ve kendisi bekleyen vatandaşların bayramlarını kutladı. Gül, daha sonra gazetecilere yaptığı açıklamada, "Herkesin bayramını tebrik ederim. Bayram bütün memleketimize ve ülkemize iyilik getirsin. Bayram inşallah çekilen acıların bitmesine vesile olur. Herkese sevgiler" dedi.

Açıklamanın ardından Gül, vatandaşları selamladı ve camiden ayrıldı. - İSTANBUL

Kaynak: İHA

Son Dakika Politika Abdullah Gül: 'Bayram İnşallah Çekilen Acıların Bitmesine Vesile Olur' - Son Dakika


Advertisement