Ali Dürüst: "Hakemlik Adına Utanç Verici..." - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ali Dürüst: "Hakemlik Adına Utanç Verici..."

14.09.2015 00:03

Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Ali Dürüst, Spor Toto Süper Lig'de Gaziantepspor'a 4-2 yenildikleri karşılaşmanın hakemlerini sert bir dille eleştirdi.

Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Ali Dürüst, Spor Toto Süper Lig'de Gaziantepspor'a 4-2 yenildikleri karşılaşmanın hakemlerini sert bir dille eleştirdi. Karşılaşmadan sonra basın mensuplarına açıklamada bulanan Dürüst, ''Hakemlik adına utanç verici...

Kaynak: DailyMotion.com

Son Dakika Spor Ali Dürüst: 'Hakemlik Adına Utanç Verici...' - Son Dakika


Advertisement