Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Ali Dürüst, Spor Toto Süper Lig'de Gaziantepspor'a 4-2 yenildikleri karşılaşmanın hakemlerini sert bir dille eleştirdi. Karşılaşmadan sonra basın mensuplarına açıklamada bulanan Dürüst, ''Hakemlik adına utanç verici...
Son Dakika › Spor › Ali Dürüst: 'Hakemlik Adına Utanç Verici...' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.