Ali Koç Balkona Niye Çıktı? - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ali Koç Balkona Niye Çıktı?

Ali Koç Balkona Niye Çıktı?
05.06.2018 02:37

Fenerbahçe’de başkanlık koltuğuna oturarak çocukluk hayalini gerçekleştiren Ali Koç kongre günü zafer sonrası üyelerin arasına koşarken daha sonra tezahüratlarla beraber kendi locasına geçti.

Fenerbahçe'de başkanlık koltuğuna oturarak çocukluk hayalini gerçekleştiren Ali Koç kongre günü zafer sonrası üyelerin arasına koşarken daha sonra tezahüratlarla beraber kendi locasına geçti. Burada gün boyu giydiği gömleğini değiştiren ve soluklanan Koç, ailesi, dostları ve ekibiyle doyasıya bir kutlama gerçekleştirdi. Bu esnada da zafer konuşması için ufak bir hazırlık yapıldı.

Ekibiyle ve yönetimiyle kürsüye çıkan Ali Koç ilk olarak saatlerdir dışarıda bekleyen taraftarların içeriye girebilme ihtimalini sorguladı. Ancak henüz o yetkilere sahip olmayan Koç, çareyi balkon konuşmasında buldu. Bunun için emniyet birimleriyle temasa geçilerek, stadın uzağında bekletilen taraftarlar çağrıldı.

Stat önünde toplanan binlere seslenen Koç, kendini tutamayarak balkonun üstüne çıktı.

Kaynak: Skorer

Son Dakika Spor Ali Koç Balkona Niye Çıktı? - Son Dakika


Advertisement