Anderlecht Yönetiminden Futbolculara Prim - Son Dakika
Son Dakika Logo

Anderlecht Yönetiminden Futbolculara Prim

26.11.2014 18:34

Anderlecht yöneticileri, Galatasaray maçı kazanılırsa her futbolcuya 200 bin Euro prim verecek.

Anderlecht Kulübü yöneticileri, Galatasaray karşısında galip gelinmesi halinde her oyuncuya 200 bin Euro prim verileceğini açıkladı.

Şampiyonlar Ligi'nde bugün Galatasaray karşısına çıkacak olan Anderlechtli oyuncular, maçtan galip ayrıldıkları takdirde kişi başı 200 bin Euro prim alacak. Anderlecht, Galatasaray'ı yenmesi durumunda UEFA Avrupa Ligi'ne katılmayı garantileyecek. Kulüp yöneticileri Şampiyonlar Ligi'ne devam edilmesi durumunda da primin artacağını belirtti. Yöneticiler bu durumda her oyuncuya 350 bin Euro prim verileceğini, primin yarı finale çıkılması durumunda da 450 bin Euro olacağı ifade edildi.

Eğer Anderlecht bugün Galatasaray ile berabere kalırsa, katılım payı dahil olmak üzere UEFA'dan toplam 10 milyon Euro kazanmış olacak.

Kaynak: EuroSport.com

Son Dakika Spor Anderlecht Yönetiminden Futbolculara Prim - Son Dakika


Advertisement