Antalyaspor'da Neşeli Antrenman - Son Dakika
Son Dakika Logo

Antalyaspor'da Neşeli Antrenman

Antalyaspor\'da Neşeli Antrenman
14.11.2017 15:12

Süper Lig’in 12. haftasında deplasmanda Atiker Konyaspor ile karşılaşacak Antalyaspor mücadelesinin hazırlıklarını sürdürüyor.

Süper Lig'in 12. haftasında deplasmanda Atiker Konyaspor ile karşılaşacak Antalyaspor mücadelesinin hazırlıklarını sürdürüyor.

Süper Lig'de topladığı 12 puanla 14. sırada yer alan Antalyaspor, cumartesi günü deplasmanda oynayacağı Atiker Konyaspor maçının hazırlıklarını Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla sürdürüyor. Kırmızı-beyazlılarda Teknik Direktör Leonardo yönetiminde yapılan antrenmanda oyun organizasyonları üzerinde duruldu. Akdeniz ekibinin oyuncuları daha sonra ısınma hareketleri yaptı. Teknik Direktör Leonardo Araujo, oyunculara antrenmanda tam sahada taktik çalışması yaptırdı. Yapılan çalışmaya sakatlığını atlatan Samir Nasri de katıldı.

Neşeli geçen antrenman yarım sahada oynanan maçla sona erdi. Antrenman maçını kazanan lacivert takım galibiyet fotoğrafı çektirmek istedi. Ancak bu esnada beyaz yelekli takımın oyuncuları da yeleklerini çıkararak lacivert takım oyuncuların aralarına karıştı. Lacivert takım oyuncularının bütün çabalarına rağmen beyaz yelekli takım oyuncularını uzaklaştıramadı. Yorgun düşen futbolcular, antrenman sahasından soyunma odasına buggy araca binerek gitti. - ANTALYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Antalyaspor'da Neşeli Antrenman - Son Dakika


Advertisement