Arda: Ülkemi Temsil Edebildiysem Ne Mutlu Bana - Son Dakika
Son Dakika Logo

Arda: Ülkemi Temsil Edebildiysem Ne Mutlu Bana

Arda: Ülkemi Temsil Edebildiysem Ne Mutlu Bana
01.05.2014 00:15  Güncelleme: 00:34

Şampiyonlar Ligi'nde finale çıkan Atletico Madrid'in yıldız ismi Arda Turan, "Ülkemi temsil edebildiysem ne mutlu. Çok mutluyum." dedi.

Londra deplasmanında attığı golle Chelsea'nin tüm umutlarını tüketen ve Atletico Madrid formasıyla Şampiyonlar Ligi'nde final oynayacak olan Arda Turan, Türkiye'yi temsil ettiği için gurur duyduğunu söyledi.

"AİLEME ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM"

Milli futbolcu, maçın ardından verdiği demeçte "Ülkemi temsil edebildiysem ne mutlu bana. Özel bir gündü bizim için. Çok mutluyum. Aileme bana her zaman destek verdikleri için çok teşekkür ederim. Çok zor bir final olacak. Bugün de çok zordu. Mourinho çok büyük bir hoca, Chelsea çok büyük bir takım." ifadelerini kullandı.

3. GOLÜ ATMIŞTI

Arda Turan, 72. dakikada üst direk ile paslaşarak maçın sonucunu 1-3 olarak belirleyen golü atmış ve 83. dakikada yerini Cristian Rodriguez'e bırakmıştı.



Kaynak: Goal.Com

Son Dakika Spor Arda: Ülkemi Temsil Edebildiysem Ne Mutlu Bana - Son Dakika


Advertisement