Bayburt'ta İlk Yarı Bitince Ortalık Gerildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bayburt'ta İlk Yarı Bitince Ortalık Gerildi

16.12.2014 16:04

Ziraat Türkiye Kupası E Grubu ikinci haftafa maçında Bayburt Grup Özel İdare - Fenerbahçe maçının ilk yarısı bitince ortam gerildi.

Bayburt - Fenerbahçe maçının ilk yarısını bitiren düdüğün ardından Hasan Çetinkaya, teknik heyet ve bazı futbolcular ilk hakemin yanına giderek itirazlarda bulundu.

Maçın hakemi Serkan Tokat'ın ilk yarıda Fenerbahçe alehine verdiği iki penaltı kararı yüzünden tepki gösterdiler. İsmail Kartal da saha kenarında orta hakemin verdiği kararlardan dolayı 4. hakeme tepki gösterdi.

Bayburt takımı Fenerbahçe maçında iki penaltı atışı kazanırken bunlardan birini gole çevirdi. İlk yarı Fenerbahçe'nin 2-1 üstünlüğüyle son buldu.

Kaynak: EuroSport.com

Son Dakika Spor Bayburt'ta İlk Yarı Bitince Ortalık Gerildi - Son Dakika


Advertisement