Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Ramazan Bayramı dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı.
Kulübün internet sitesinde yer alan mesajda Orman, "Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının daha da güçlendiği, milli ve dini duyguların ön plana çıktığı, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği özel günlerdir. Hep birlikte, sağlık, sevgi ve huzur dolu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, tüm camiamızın ve halkımızın Ramazan Bayramı'nı kutluyorum" ifadelerine yer verdi. - İstanbul
Son Dakika › Spor › Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman'dan Bayram Mesajı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.