Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman'dan Bayram Mesajı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman'dan Bayram Mesajı

27.07.2014 12:24

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Ramazan Bayramı dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı.

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Ramazan Bayramı dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı.

Kulübün internet sitesinde yer alan mesajda Orman, "Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının daha da güçlendiği, milli ve dini duyguların ön plana çıktığı, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği özel günlerdir. Hep birlikte, sağlık, sevgi ve huzur dolu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, tüm camiamızın ve halkımızın Ramazan Bayramı'nı kutluyorum" ifadelerine yer verdi. - İstanbul

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman'dan Bayram Mesajı - Son Dakika


Advertisement