Beşiktaş Teknik Direktörü Bilic: Bu 1 Puana Üzülemeyiz - Son Dakika
Son Dakika Logo

Beşiktaş Teknik Direktörü Bilic: Bu 1 Puana Üzülemeyiz

Beşiktaş Teknik Direktörü Bilic: Bu 1 Puana Üzülemeyiz
26.10.2013 21:29  Güncelleme: 21:38

Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, 3-1 geriden geldikleri için Akhisar karşısındaki beraberliğe üzülmelerinin zor olduğunu söyledi.

Beşiktaş teknik direktörü Slaven Bilic, 3-1 geriden geldikleri için Akhisar karşısındaki beraberliğe üzülmelerinin zor olduğunu söyledi.

Bilic, "Futbolu eğlenceli yapan bir maç oldu. 3-1'den geri döndüyseniz bir puan için üzülemezsiniz. Maçı kazanma şansımız da vardı. Oyuncularımı performanslarından ötürü kutluyorum." dedi.

Bilic, sezonun en iyi maçı olduğunu söyleyerek açıklamalarını tamamladı.

ONBİNLER GOAL.COM'U twitter'DAN TAKİP EDİYOR. SİZ DE KATILIN!

Kaynak: GoalCom

Son Dakika Spor Beşiktaş Teknik Direktörü Bilic: Bu 1 Puana Üzülemeyiz - Son Dakika


Advertisement