DB Belediyespor Ne Yapacak? - Son Dakika
Son Dakika Logo

DB Belediyespor Ne Yapacak?

DB Belediyespor Ne Yapacak?
22.05.2015 23:08

Sezona zirve ve Play Off iddiasıyla başlayan Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor, son maçlardaki puan kayıplarıyla taraftarlarını tatmin edemedi.

Spor Toto 2.lig kırmızı grubunda başarılı bir sezon geçiremeyen Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor, taraftarları yeni sezonda takımlarının ne yapacağı konusunda merak etmeye başladılar.

Takımında birçok futbolcusunun sözleşmesi sona erecek Yeşil – kırmızılı takımın taraftarları yeni sezonda hedefi olan bir takım istiyorlar yönetimden. Geçen sezon ortasına kadar Teknik direktör Coşkun Demirbakan ile daha sonra Teknik Direktör İsmet Taşdemir'le devam eden Diyarbakır Büyükşehir Büyükşehir Belediyespor'un bir grup taraftarı adına konuşan Berkay Gökerler,"İşin doğrusu 2.lig kırmızı grupta olan Diyarbakır Büyükşehir belediyespor takımımız bizi hayal kırıklığına uğrattı dersek yerinde olur. Öyle kaybedilmeyecek puanlar kaybedildi ki bizleri hayal kırıklığına uğrattılar. Hele hele sahamızda 4 farklı mağlubiyetle kapattığımız İnegölspor maçı. Dengesiz transfer yüzünden en fazla gol yiyen 46 gol yiyen takım olduk. Bu yetmezmiş gibi adeta göz göre başarısız olduk. İki teknik direktör de başarılı olamadı" dedi.

Kaynak: Temsilci

Son Dakika Spor DB Belediyespor Ne Yapacak? - Son Dakika


Advertisement