Denizlispor sahaya indi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Denizlispor sahaya indi

Denizlispor sahaya indi
18.02.2023 11:19  Güncelleme: 11:23

Spor Toto 1'inci Lig ekiplerinden Altaş Denizlispor çalışmalarına tekrar başladı.

Spor Toto 1'inci Lig ekiplerinden Altaş Denizlispor çalışmalarına tekrar başladı. Türkiye'yi sarsan deprem felaketinin ardından liglere verilen ara sonrası 5 gün izin yapan Denizlisporlu oyuncular ve teknik ekip sahaya indi.

Önce toplantı gerçekleştiren takım daha sonra hazırlıklarını sürdürdü. Yeşil-siyahlılarda sakat oyuncular Kevin Mayi ve Ömer de verilen arada iyileşip takıma dahil oldu. Teknik direktör Giray Bulak, ülke olarak çok zorlu bir süreç geçirdiklerini belirterek, "Milletimizin başı sağolsun. Hepimiz çok üzgünüz" dedi.  Yeşil-siyahlılar, 22 Şubat Çarşamba günü kulüp tesislerinde Bölgesel Amatör Lig 9'uncu Grup'ta mücadele eden Sarayköyspor ile hazırlık maçı yapacak.


Kaynak: DHA

Son Dakika Spor Denizlispor sahaya indi - Son Dakika


Advertisement