Engin Baytar: "Ekmeğimle Oynadılar" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Engin Baytar: "Ekmeğimle Oynadılar"

21.09.2014 09:03

Galatasaray'ın A2 takımına gönderilen oyuncusu Engin Baytar, dikkat çekici açıklamalar yaptı.

Galatasaray'da A2 takımına gönderilen isimlerden biri olan Engin Baytar zehir zemberek açıklamalarda bulundu. Beyaz TV’ye konuşan tecrübeli futbolcu şunları söyledi: “Kimsenin hakkı kimsede kalmıyor. Düşmez kalkmaz bir Allah. Birinin ekmeğiyle oynuyorsan, biri de senin ekmeğinle oynayacaktır. Prandelli ile bir kere selamlaşamadık, konuşma fırsatımız bile olmadı. Performans sonucu kadro dışı kaldığımı düşünmüyorum.”

Kendisi gibi A2’ye gönderilen Sabri’ye de sahip çıkan Baytar sözlerini şöyle tamamladı: “Taraftalar Melo’yu seviyor. Gidip destek oldular. Benden ziyade aynısını Sabri için yapabilirlerdi. Çocukluğundan beri Galatasaray’da.

Kaynak: EuroSport.com

Son Dakika Spor Engin Baytar: 'Ekmeğimle Oynadılar' - Son Dakika


Advertisement