Gaziantepspor'da İzin Bitiyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gaziantepspor'da İzin Bitiyor

Gaziantepspor\'da İzin Bitiyor
31.01.2017 18:56

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gaziantepspor’da Ziraat Türkiye Kupası nedeniyle verilen 2 günlük izin yarın bitiyor.

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gaziantepspor'da Ziraat Türkiye Kupası nedeniyle verilen 2 günlük izin yarın bitiyor.

Spor Toto Süper Lig'in 19. haftasında deplasmanda karşılaştığı Trabzonspor'a 4-0 yenilerek mağlubiyet sersine son veremeyen Gaziantepspor'da Ziraat Türkiye Kupas'ında hafta sonu oynanacak son 16 turu maçları nedeniyle teknik ekip tarafından futbolculara verilen 2 günlük izin yarın bitiyor. Kırmızı-siyahlı ekip yarın Celal Doğan Tesisleri'nde bir araya gelerek ligin 20. haftasındaki sahasında oynanacağı kritik Adanaspor maçının hazırlıklarına start verecek. - GAZİANTEP

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor Gaziantepspor'da İzin Bitiyor - Son Dakika


Advertisement