Gençlerbirliği İki Transfer Daha Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gençlerbirliği İki Transfer Daha Yaptı

13.09.2025 01:02

Trendyol Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, Dele-Bashiru ve Velho’yu kiraladı.

Trendyol Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, Nijeryalı orta saha oyuncusu Tom Dele-Bashiru ve Portekizli kaleci Ricardo Velho'yu transfer etti.

Başkent temsilcisi, transferin son gününde İngiltere'nin Watford takımından Dele-Bashiru ve Portekiz'in Farense ekibinden Velho'yu, bir yıllığına kiralık olarak kadrosuna kattı.

Gençlerbirliği, iki oyuncunun da lisansını çıkardı.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Gençlerbirliği İki Transfer Daha Yaptı - Son Dakika


Advertisement