Trendyol Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, Nijeryalı orta saha oyuncusu Tom Dele-Bashiru ve Portekizli kaleci Ricardo Velho'yu transfer etti.
Başkent temsilcisi, transferin son gününde İngiltere'nin Watford takımından Dele-Bashiru ve Portekiz'in Farense ekibinden Velho'yu, bir yıllığına kiralık olarak kadrosuna kattı.
Gençlerbirliği, iki oyuncunun da lisansını çıkardı.
Son Dakika › Spor › Gençlerbirliği İki Transfer Daha Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.