İzmir'deki derbi maçının 35'inci dakikasında spor sahalarına sokulması yasak olan yüzlerce meşaleyi ateşleyen, ısınmak için tribünde ateş yakan Göztepe taraftarları, 90 dakikanın bitiminde koltukları da ateşe verdi. Karşılaşmanın ardından ev sahibi konumundaki Karşıyakalıların tribünleri boşaltmasını bekleyen sarı-kırmızılı taraftarlar önce koltukları kırıp etrafa ve güvenlik güçlerine savurdu, ardından kırılan koltukları ateşe verdiler. İtfaye olaya müdahale ederek yangını söndürdü.
(SSA) - İzmir
Son Dakika › Spor › Göztepeliler Tribün Yaktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.