Galatasaray Kulübü, Eskişehirspor ile oynanan Ziraat Türkiye Kupası maçı sonrasında futbolcularının yayıncı kuruluşa röportaj vermemeleri nedeniyle Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu tarafından 10 bin TL para cezası verilmesine büyük tepki gösterdi.
Kulüp ikinci başkanı Hamdi Yasaman, konuyla ilgili olarak Hürriyet'e yaptığı açıklamada çarpıcı ifadeler kullandı. Tahkim Kurulu'na başvurarak cezaya itiraz edeceklerini belirten Yasaman, şunları söyledi:
Son Dakika › Spor › Hamdi Yasaman: Galatasaray'ı Şamar Oğlanına Çevirdiler - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.