Hentbol: Bayanlar Süper Ligi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Hentbol: Bayanlar Süper Ligi

Hentbol: Bayanlar Süper Ligi
12.08.2013 13:08

Konak Belediyespor 2 oyuncuyla anlaştı

Bayanlar Hentbol Süper Ligi ekiplerinden Konak Belediyespor'un 2 oyuncuyla anlaştığı bildirildi.

Konak Belediye Başkanı Hakan Tartan'ın kabul ettiği antrenör Melih Dülgerkaraoğlanoğlu, yaptığı açıklamada, sezon öncesinde Eskişehir Anadolu Üniversitesi'nden Büşra Başgüden ile İzmir Büyükşehir Belediyespor'dan Ceren Akyol'la anlaştıklarını söyledi.

Dülgerkaraoğlanoğlu, geçen sezondan 11 oyuncuyla yollarına devam ettiklerini belirterek, "Yeni sezonda da bomba gibi olacaklarını" belirtti.

Konak Belediye Başkanı Hakan Tartan da geçen sezon kendilerine büyük gurur yaşatan oyuncuları ve yöneticleri kutlayarak, "Bu yıl kadroya iki yeni oyuncu ekledik. Önümüzdeki yıl zorlu bir mücadele bizi bekliyor.  İyi bir takım kurduğumuza inanıyorum. Başarılı bir sezon diliyorum" dedi. - İzmir

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Hentbol: Bayanlar Süper Ligi - Son Dakika


Advertisement