Hentbol Bayanlar Süper Ligi'nde ikinci yarının ilk maçında deplasmanda İstanbul 1907 Kanaryaspor'la karşılaşacak olan Muratpaşa Belediyespor, hazırlıklarına günde çifte antrenmanla devam ediyor.
İkinci yarının ilk maçında Cumartesi günü deplasmanda İstanbul 1907 Kanaryaspor'la karşılaşacak olan Muratpaşa Belediyespor hazırlıklarına devam ediyor. Geçtiğimiz hafta sonunda Türkiye Kupası'nda çeyrek finale yükselen Paşa'nın Melekleri, ikinci yarının ilk maçını deplasmanda kazanmayı hedefliyor. Sabah kondisyon çalışması yapan Muratpaşa Belediyespor, öğleden sonra da salonda taktik çalışması yapıyor.
Muratpaşa Belediyespor Antrenörü Birol Ünsal, ikinci yarının ilk maçını deplasmanda kazanmak istediklerini belirterek, "Ligin ilk yarısında kaybettiğimiz puanları ikinci yarıda kazanmamız gerekiyor. İkinci yarıya oldukça iyi hazırlandık. Geçtiğimiz hafta sonu Türkiye Kupası'nda çeyrek finale yükseldik. Hem ligde hem Türkiye Kupası'nda mücadele edeceğiz. İkinci yarıda puan kaybı yaşamamamız gerekiyor. Sporcularımız da bunun bilincinde" diye konuştu. - ANTALYA
Son Dakika › Spor › Hentbol Bayanlar Süper Ligi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.