Kazanmaya Geldik, Kaybetmedik" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kazanmaya Geldik, Kaybetmedik"

Kazanmaya Geldik, Kaybetmedik"
15.09.2014 22:36

Rizespor Teknik Direktörü Mehmet Özdilek, Beşiktaş'la oynadıkları 90 dakikayı değerlendirdi.

Özdilek'in açıklamaları şu şekilde;

Çaykur Rizesporlu futbolcularsa maç sonrası şunları söyledi;

Ümit Korkmaz:

Tüm hafta bu maç için hazırlanmıştık. Son pasları daha iyi yapabilseydik daha farklı olabilirdi.

Kağan Söylemezgiller: Beşiktaş çok iyi bir takım, iyi mücadele ettik. Arkadaşlarımı tebrik ediyorum.

Filip Holosko: Bizim için zor bir maçtı. Beşiktaş iyi bir takım ve sezona iyi başladı. 1 puan bizim için çok önemli. Beşiktaş'ta yedi sene oynadım. Benim için zor bir maçtı. Bence kötü oynamadılar ama biz alanı çok iyi kapattık.

Kaynak: EuroSport.com

Son Dakika Spor Kazanmaya Geldik, Kaybetmedik' - Son Dakika


Advertisement