Lapseki'de Bahar Voleybol Turnuvası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Lapseki'de Bahar Voleybol Turnuvası

11.05.2016 14:34

Lapseki Kaymakamlığınca düzenlenen Bahar Kupası Voleybol Turnuvası'nda yarı finale yükselen ikinci takım Kangırlıspor oldu.

Lapseki Kaymakamlığınca düzenlenen Bahar Kupası Voleybol Turnuvası'nda yarı finale yükselen ikinci takım Kangırlıspor oldu.

Şehit Hüseyin Çetin İmam Hatip Ortaokulu bahçesinde oynanan turnuvada, Lapseki Belediyesi, Çardak Belediyesini yenerek yarı finale çıkan ilk takım olmuştu.

Bugün oynanan müsabakada ise, Kangırlıspor, İsmail Baykut takımını 25-17, 25-23 ve 25-22'lik skorlarla 3-0 yenerek yarı finale yükseldi.

Turnuvanın final maçı 19 Mayıs'ta oynanacak.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Lapseki'de Bahar Voleybol Turnuvası - Son Dakika


Advertisement