Lapseki Kaymakamlığınca düzenlenen Bahar Kupası Voleybol Turnuvası'nda yarı finale yükselen ikinci takım Kangırlıspor oldu.
Şehit Hüseyin Çetin İmam Hatip Ortaokulu bahçesinde oynanan turnuvada, Lapseki Belediyesi, Çardak Belediyesini yenerek yarı finale çıkan ilk takım olmuştu.
Bugün oynanan müsabakada ise, Kangırlıspor, İsmail Baykut takımını 25-17, 25-23 ve 25-22'lik skorlarla 3-0 yenerek yarı finale yükseldi.
Turnuvanın final maçı 19 Mayıs'ta oynanacak.
Son Dakika › Spor › Lapseki'de Bahar Voleybol Turnuvası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.