Nazilli Belediyesporda İç Transfer Çalışmaları Sürüyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Nazilli Belediyesporda İç Transfer Çalışmaları Sürüyor

Nazilli Belediyesporda İç Transfer Çalışmaları Sürüyor
28.06.2014 15:44

Siyah beyazlılar iç transferde 5 futbolcu ile anlaştı.

Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup takımlarından Nazilli Belediyespor, iç transferde 5 futbolcu ile anlaştı.

Kulüp Başkanı Hilmi Volaka, yaptığı açıklamada, lige güçlü ve iddialı bir ekip olarak başlamak istediklerini belirtti. Güçlü kadro kurma çalışmalarını sürdürdüklerini bu doğrultuda öncelikle iç transfere önem verdiklerini kaydeden Volaka, "Daha önce oyuncularımız Lider, Barış ve Tufan ile sözleşme yenilediğimiz açıklamıştık. Transfer komitesindeki arkadaşlarımızın futbolcularla yaptığı son görüşmelerde Hakan Duran, İlker Cihan, Caner Hüseyin Bağ, Sofu Baykal, Oktay Gümüş ile de sözleşme yenileme konusunda anlaşma sağladık" dedi.

Volaka, dış transferde önümüzdeki haftadan itibaren hareketli günler yaşayacaklarını ve belirledikleri futbolcularla sözleşme imzalayaaklarını söyledi. - Aydın

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Nazilli Belediyesporda İç Transfer Çalışmaları Sürüyor - Son Dakika


Advertisement