Galatasaray'da defansta Serdar Aziz'in partneri olan Ozan Kabak derbide şans bulduğu için teknik direktör Fatih Terim'e teşekkür etti.
Çocukluğundan beri böyle bir maçta forma giymenin hayalini kurduğunu vurgulayan genç futbolcu, "Elimden geleni yaptım. Taraftar da arkamda durdu, itici güç oldular. Taraftar ve takım arkadaşlarına teşekkür ediyorum" diye konuştu.
Son Dakika › Spor › Ozan Kabak: 'Çocukluk Hayalimdi' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.