Anadolu Efes Başantrenörü Velimir Perasovic, "Maçın ilk çeyreğinde Fenerbahçe üstünlüğü ele geçirdi ve maçın tamamında üstünlüğü elde tuttu" dedi.
Anadolu Efes Başantrenörü Velimir Perasovic, Fenerbahçe - Anadolu Efes karşılaşması sonrasında açıklamalarda bulundu. Fenerbahçe'yi kazandığı için tebrik eden Perasovic, "Öncelikle Fenerbahçe'yi kazandıkları için tebrik etmek istiyorum. Bence maçın ilk çeyreğinde Fenerbahçe üstünlüğü ele geçirdi ve maçın tamamında üstünlüğü elde tuttu. Mücadelemizi arttırdık ve bunun sonucunda yaklaştık kendilerine ama maç boyunca üstünlüğü korudular ve bu şekilde sonuçlandı" diye konuştu. - ANKARA
Son Dakika › Spor › Perasovic: 'Fenerbahçe'yi Tebrik Ediyorum' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.