Kaybettikleri için üzgün olduklarını belirten Aytemiz Alanyaspor Teknik Direktörü Sergen Yalçın, "Kaybettiğimiz için üzgünüz. Kimse maç kaybetmek istemez. Geçen hafta güzel bir galibiyet aldık. Bu hafta ise maalesef kaybettik. Kimse kaybetmek istemez. Kazanamasak da 1 puan almak istedik. Oyun istediğimiz gibi başladı. İlk 45 dakika istediğimiz gibi gitti. İlk 45 dakikada çok fazla pozisyon yoktu. İkinci periyot bizim için iyi olmadı. Çok fazla basit hata yaptık. Penaltı ve ikinci golde bu basit hatalardandı. İlk yarıda da bunun sinyallerini verdi takım. Ben de devre arasında oyuncularımı basit hata yapmamaları konusunda uyardım.
Son Dakika › Güncel › Sergen Yalçın: 'Böyle Basit Hatalar Yaparsan Maçı Kaybedersin' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.