Spor yazarı Hıncal Uluç, Sabah Gazetesi'nde Fenerbahçe-Gaziantepspor maçını değerlendirdi. Uluç'un çarpıcı yorumları oldukça dikkat çekti.
"Bir kaleci ancak bu kadar iyi olabilir"
Valla daha iyi, daha net pozisyonları olan bence Gaziantep'ti. Fenerbahçe'ye bu maçı kazandıran iki tane unsur var:
1- Hakem... Çaldığı ve çalmadığı düdüklerle... Gösterdiği ve göstermediği kartlarla... Fevkalade iyi bir Fenerbahçeliydi hakem...
2- Kaleci Mert... Bu hafta cezası biten Volkan kaleye geçerse çok hayret ederim. Volkan'ın cezalı olduğu haftalarda Mert muhteşem top oynadı. Bir kaleci ancak bu kadar iyi olabilir. Bu kadar iyi bir kaleciyi 'Esas kalecim iyileşti' diye kenara almak yanlış olur. Rıdvan Dilmen NTV'de güzel bir laf etti. "Engin kurtarış yaparken ayağı kırıldı. Ardından Rüştü kaleye geçti ve bir daha kaleyi bırakmadı" dedi. "Engin sakatlanmasa, Rüştü'nün kaleye geçmesi iki sene gecikecekti belki" diyor. O iki sene kalenin arkasında yedek beklersen ne olacağın da belli işte... Galatasaray'ın kalecilerini görüyorsun; Aykutları, Ufukları... "Bir futbolcu takıma girmek için önündeki kalecinin sakatlanmasını, bir yerinin kırılmasını mı beklemeli?" diyor Rıdvan... Bu hafta İsmail Kartal'ın vereceği karar çok önemli.
Son Dakika › Güncel › Şok İddia: Emre Emenike'yi Sevmiyor! - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.