Solbakken: Kaybedecek Bir Şeyimiz Kalmadı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Solbakken: Kaybedecek Bir Şeyimiz Kalmadı

Solbakken: Kaybedecek Bir Şeyimiz Kalmadı
24.10.2013 00:15  Güncelleme: 08:44

Kopenhag Teknik Direktörü Stale Solbakken, Galatasaray maçı sonrasında kaybedecek bir şeylerinin kalmadığını söyledi.

Kopenhag Teknik Direktörü Stale Solbakken, Galatasaray karşısında aptalca hatalar yaptıklarını söyledi.

Karşılaşma sonrasında Smart Spor'a konuşan Solbakken, "Galatasaray yüksek tempoda oynadı. Bizi strese soktu, panikletti. Saçma, aptalca hatalar yaptık. Bizi cezalandırdılar. Dürüst olmak maç Galatasaray'ın hakkıydı." dedi.

Rövanş maçının çok zor olacağını belirten Solbakken, "Rövanşta umarım daha iyi bir futbol oynarız. Daha iyi bir performans sergiler umarım futbolcularımız. Ama Galatasaray şu anda grupta yükselen değer. Buradaki tempolarını sergilerlerse orada, işimiz daha da zorlaşır. Ama bizim de kaybedecek bir şeyimiz yok." ifadelerini kullandı.

ONBİNLER GOAL.COM'U twitter'DAN TAKİP EDİYOR. SİZ DE KATILIN!

Kaynak: GoalCom

Son Dakika Spor Solbakken: Kaybedecek Bir Şeyimiz Kalmadı - Son Dakika


Advertisement