Spor Toto 3. Lig 1. Grup'ta mücadele eden Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor cumartesi günü sahasında oynayacağı Menemen Belediyespor maçını kazanıp galibiyetini taraftarlara hediye etmek istiyor.
Ligin 36. haftasında sahasında Menemen Belediyespor maçını galibiyetle kapatmak istediklerini belirten sarı-kırmızılı futbolcu Mansur Ay, sezon başında hedeflerinin 2. lige çıkmak olduğunu söyleyerek, "Çok basit maçlarda kaybettiğimiz puanlar nedeniyle bu hedefimizden olduk. Fakat ikinci hedefimiz olan play-off maçlarını oynamayı hak ettik. Hedefimiz olan 2. lige bu yoldan çıkmak istiyoruz. İyi bir kadromuz var. Arkadaşlarımızla birlik beraberlik içerisinde bu hedefimize ulaşacağız. Cumartesi günü sahamızda oynayacağımız maçı kazanıp taraftarlarımıza hediye etmek istiyoruz. Bunu da gerçekleştireceğimize inanıyorum" dedi. - DİYARBAKIR
Son Dakika › Spor › Spor Toto 3. Lig - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.