Talat Yılmaz'dan Kura Yorumu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Talat Yılmaz'dan Kura Yorumu

Talat Yılmaz\'dan Kura Yorumu
12.04.2013 14:38

Fenerbahçe Genel Sekreteri Talat Yılmaz, iyi bir kura olduğunu söyledi.

Fenerbahçe Genel Sekreteri Talat Yılmaz, iyi bir kura olduğunu söyledi.

Fenerbahçe Genel Sekreteri Talat Yılmaz UEFA Avrupa Ligi yarı final kura çekiminin ardından FB TV'ye bağlanarak açıklamalarda bulundu.

İnşallah Amsterdam'daki finale gitmek için yollarına devam edeceklerini belirten Yılmaz, "Benfica engelini de aşacağız. İyi bir kura olduğunu düşünüyoruz. Bu maçlardan da başarıyla çıkacağız. Camia olarak kenetlendikçe, bu maçlardan da başarıyla çıkacağız" dedi. - İSTANBUL

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor Talat Yılmaz'dan Kura Yorumu - Son Dakika


Advertisement