Fenerbahçe Genel Sekreteri Talat Yılmaz, iyi bir kura olduğunu söyledi.
Fenerbahçe Genel Sekreteri Talat Yılmaz UEFA Avrupa Ligi yarı final kura çekiminin ardından FB TV'ye bağlanarak açıklamalarda bulundu.
İnşallah Amsterdam'daki finale gitmek için yollarına devam edeceklerini belirten Yılmaz, "Benfica engelini de aşacağız. İyi bir kura olduğunu düşünüyoruz. Bu maçlardan da başarıyla çıkacağız. Camia olarak kenetlendikçe, bu maçlardan da başarıyla çıkacağız" dedi. - İSTANBUL
Son Dakika › Spor › Talat Yılmaz'dan Kura Yorumu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.