Fenerbahçeli taraftarlar maç öncesinde Teknik Direktör Aykut Kocaman'a çiçek verdi.
Konyaspor ile karşılaşan Fenerbahçe'de maç öncesinde sarı-lacivertli taraftarlar tarafından Teknik Direktör Aykut Kocaman'a çiçek verildi. Verilen çiçeğe teşekkür eden Kocaman daha sonra taraftarlarla fotoğraf çektirdi. - İSTANBUL
Son Dakika › Spor › Taraftardan Aykut Kocaman'a Çiçek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.