
Gençlerbirliği teknik direktörü Hamza Hamzaoğlu, Antalyaspor maçı ile ilgili basına açıklamalarda bulundu. Deneyimli teknik adam iyi bir maç oynadıklarını, önde götürdükleri maçta son dakikada puan kaybetmelerini üzüldüklerini belirtti. Maçın hakemleriyle ilgili yorum yapan Hamzaoğlu, "Bizi daha çok hakemlerin kararları üzdü" dedi.
Son Dakika › Spor › Teknik Direktör Hamza Hamzaoğlu: 'VAR Hakemleri Kendini Maçın Hakemi Olarak Görebiliyor.' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.