Aslan koltuğu kaptırmadı
Maç sonunda yayıncı kuruluşa ikinci yarıdaki güzel oyunu anlatan Mancini; "İlk yarıya baktığımız zaman oyuna çok yavaş başladık. Sonra rakibimiz iki güzel aksiyonla golü buldu. İkinci yarıda ise oyunu oynayan bizdik. Gösterdiğimi efor ile 3 gol bulduk ve bu güzel galibiyet geldi. Soyunma odasında bizim konuştuğumuz, odaklandığımız nokta 'top onamaktı'. Oyuncularıma içeride bunu söyledim." dedi.
'Final çok zor olacak"
Hafta içinde oynayacakları kupa finaline de değinen Manini; "Bizi finalde çok zor bir maç bekliyor. Bildiğiniz gibi Eskişehirspor çok ciddi bir ekip. Biz kesinlikle kazanmak istiyoruz. Bugün Eskişehir rotasyon ağırlıklı bir kadro ile çıktı. Bizim böyle bir şansımız yoktu. Ama önümüzde 4 gün var. Bunları iyi değerlendirip, kupayı almak istiyoruz." diyerek sözlerini tamamladı.
Son Dakika › Spor › 'Top Oynamaya Odaklandık' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.