Türkiye Basketbol 2. Ligi'nde İTÜ, Gelişim Koleji'ni uzatmada 101-96 yendi.
İTÜ Ayazağa Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısı 43-41 İTÜ'nün üstünlüğüyle tamamlanırken, Gelişim Koleji maçı bırakmadı ve 3. periyotta 64-60 önde geçti.
Maçın son 5 saniyesi içinde iki takım da faul atışlarından birer sayı bulunca, normal süre 90-90 beraberlikle tamamlandı. Uzatma bölümünde rakibine üstünlüğünü kabul ettiren İTÜ, karşılaşmayı 101-96 kazandı. - İstanbul
Son Dakika › Spor › Türkiye Basketbol 2. Ligi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.