Attığı gollerle birçok maçta bu sezon takıma hayat veren Pierre Webo’nun en büyük hayali, futbol hayatını Fenerbahçe’de sürdürmekti. Sezon sonunda sözleşmesi sona erecek olan Kamerunlu yıldızla yolların ayrılması bekleniyordu.
Ancak tecrübeli oyuncu müthiş performansıyla takımda kalmayı neredeyse garantiledi. İsmail Kartal’ın, yönetimden Webo’nun sözleşmesinin 2 yıl daha uzatılması yönünde talepte bulunduğu, yönetimin de buna sıcak baktığı öğrenildi. Kartal’ın, tecrübeli oyuncunun takıma olan üst düzey katkısı, profesyonelliği ve önümüzdeki sezon yabancı sayısının 14’e çıkması nedeniyle bu yönde talepte bulunduğu öğrenildi.
Fanatik
Son Dakika › Spor › Webo Fenerbahçe'de Kalıyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.