Apple, 2013'te Patent Davası Şampiyonu Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Apple, 2013'te Patent Davası Şampiyonu Oldu

Apple, 2013\'te Patent Davası Şampiyonu Oldu
19.05.2014 19:33

Patent davaları da teknoloji hayatının olmazsa olmazlarından oldu.

Mahmut Saral - -

Teknoloji şirketleri için patentlerin önemi çok büyük. Sürekli olarak yeni patent alımları, patent ihlalleri ve bunların sonucunda ödenen yüklü miktarlardaki tazminatlara dair haberleri işitiyoruz. Özellikle Apple'ın Samsung'a karşı kazandığı büyük paralar, son zamanlarda bir hayli dikkat çekmişti. Öte yandan hemen her şey için firmaların patent başvurularında bulunması, bazılarının da canını sıkıyor. Kullanılabilecek ortak teknolojiler için ortaklık teklifi düşünenler de yok değil.


Biz şimdi gelelim 2013 yılına. Statista'nın verdiği bilgilere bakılırsa Apple, geçtiğimiz sene Amerika'da en çok patent davasını açan firma oldu. Apple, 2013'te 59 patent davasıyla ilk sırada yer alıyor. Onu da 50 davayla Amazon, 45 davayla da AT&T izliyor. Listedeki 10 şirketi aşağıdaki tabloda görebilirsiniz.




Mahmut Saral - Teknokulis : http://www.teknokulis.com
Kaynak: Teknokulis

Son Dakika Teknoloji Apple, 2013'te Patent Davası Şampiyonu Oldu - Son Dakika


Advertisement