ÖSYM'nin '15 Dakika' Kuralı Geciken Öğrencileri Mağdur Etti
ÖSYM'nin '15 dakika' kuralı geciken öğrencileri mağdur ettiAĞRI - Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezinin bu yıl uygulamaya aldığı "sınavın yapılacağı binaya girişlerin sınav başlamadan 15 dakika öncesinde sonlanması" kuralından Ağrı'da haberi olmayan onlarca öğrenci Yüksek Öğretime Geçiş... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?