ÖSYM'nin '15 Dakika' Kuralı Geciken Öğrencileri Mağdur Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

ÖSYM'nin '15 Dakika' Kuralı Geciken Öğrencileri Mağdur Etti

12.03.2017 16:52

ÖSYM'nin '15 dakika' kuralı geciken öğrencileri mağdur ettiAĞRI - Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezinin bu yıl uygulamaya aldığı "sınavın yapılacağı binaya girişlerin sınav başlamadan 15 dakika öncesinde sonlanması" kuralından Ağrı'da haberi olmayan onlarca öğrenci Yüksek Öğretime Geçiş...

ÖSYM'nin '15 dakika' kuralı geciken öğrencileri mağdur etti

AĞRI - Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezinin bu yıl uygulamaya aldığı "sınavın yapılacağı binaya girişlerin sınav başlamadan 15 dakika öncesinde sonlanması" kuralından Ağrı'da haberi olmayan onlarca öğrenci Yüksek Öğretime Geçiş Sınavı'na alınmayarak, mağdur oldu.

ÖSYM'nin bu yıl uygulamaya aldığı "sınavın yapılacağı binaya girişlerin sınav başlamadan 15 dakika öncesinde sonlanması" kuralından dolayı birçok öğrenci mağduriyet yaşadı. Ağrı'da sınava, trafik yoğunluğu ve çeşitli nedenlerden dolayı birkaç dakikalık gecikmelerle gelen öğrenciler, kapıdaki görevliler tarafından sınavın yapılacağı binaya alınmadı. Sınava giremeyen öğrenciler, üzülerek mağdur oldu.

Ağrı Şemsi Türkmen Anadolu Lisesinde sınava giremeyen ve mağdur olan Ömer Faruk Arpa adlı öğrenci, sabah sınava geldiğinde sınav kağıdını suya düşürdüğünü söyledi. Daha sonra yeni bir giriş kağıdı çıkarmak için kırtasiyeye giden Arpa, giriş kağıdını alıp geldiğinde 3 dakika geç kaldığını ve bu yüzden polislerin kendisini sınava almadığı belirtti. Verdiği emeklerin boşa gittiğini kaydeden Arpa, "Şimdi eli boş geri dönüyorum. Bir yılık emeğim boşa gitti. Her şey ortada, ne yapılması gerekiyorsa yapılmasını istiyorum. Ben burada mağdurum" dedi.

Öte yandan öğrenciler içeride ter dökerken aileleri ve yakınları sınav boyunca Kuran Kerim okuyarak dua etti.

Kaynak: İHA

Son Dakika Genel ÖSYM'nin '15 Dakika' Kuralı Geciken Öğrencileri Mağdur Etti - Son Dakika


Advertisement