Hastanelerde yeni dönem başlıyor!
Sağlık Bakanlığı, ikinci ve üçüncü basamak sağlık kuruluşlarında Hastane Koordinasyon Kurulları kurarak sağlık hizmetlerinin etkinliğini artırmayı hedefliyor. Yönetmelik Resmi Gazete'de yayımlandı. Kurul en Az 3, en fazla 7 kişiden oluşacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?