Başbakan Yıldırım Dağlıca'da Askerlerle Yemek Yedi
Başbakan Yıldırım Dağlıca'da askerlerle yemek yediHAKKARİ (İHA)-Hakkari'nin Yüksekova ilçesi Dağlıca taburunu ziyaret eden Başbakan Binali Yıldırım, askeri kamuflaj giyerek askerlerle akşam yemeği yedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?