Başbakan Yıldırım Dağlıca'da askerlerle yemek yedi
HAKKARİ (İHA)- Hakkari'nin Yüksekova ilçesi Dağlıca taburunu ziyaret eden Başbakan Binali Yıldırım, askeri kamuflaj giyerek askerlerle akşam yemeği yedi.
Başbakan Yıldırım, yemek sırasında hemşerisi olan bir askeri babasıyla telefonla görüntülü olarak konuşturdu.
Öte yandan, Başbakan Yıldırım'a İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve Milli Savunma Bakanı Nurettin Canikli de eşlik etti.
Son Dakika › Genel › Başbakan Yıldırım Dağlıca'da Askerlerle Yemek Yedi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.