Antalya'da Öğrencilere İpek Böceği Eğitimi Veriliyor
Antalya Büyükşehir Belediyesi, ipek böcekçiliğini canlandırma amacıyla okul ve kreşlerde 1250 öğrenciye ipek böceğinin serüvenini anlatıyor. Besleme kitleri dağıtılarak, çocukların bu canlıları yakından tanıması sağlanıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?