İstanbul emniyeti, suç örgütlerinden ele geçirilen 23 lüks araca kavuştu
Son Dakika Logo
26.12.2023 08:36
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İstanbul emniyeti, suç örgütlerinden ele geçirilen 23 lüks araca kavuştu

Suç örgütlerine yapılan operasyonlar sonucunda ele geçirilen 23 lüks araç mahkeme kararıyla İstanbul Emniyet Müdürlüğü'ne verildi. Kararı duyuran İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, araçların videosunu yayınlayarak "Bu araçlar suç örgütlerinin değil; polisimizin emrinde milletimizin hizmetinde olacaktır" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (17)

  • Ali Dirali Ali Dirali:
    El koyulması güzel. Lakin lüks aracı satıp 2 tane polis otosu alınabilirdi. Bunu yakıtı fazla yakar, bakımları parçaları çok pahalı. Bakımlarda toplu pazarlık şansı azalıyor. Matematik olarak iyi olmamış. 365 47 Yanıtla
    Selim Kayisi Selim Kayisi:
    Aklıma saray geldi. 24 16
  • Ali Durmaz Ali Durmaz:
    içi boş şovdan başka bir şey değil. o araçları satıp ülkeye gelir sağlamak yerine zaten makam aracı çöplüğüne dönmüş ülkeye daha çok yük getirmekten başka bir işe yaramaz. yakıt masrafından tutunda, sigortası ve özellikle bakım maliyetleri korkunç para ister. bentley, porsche, ferrari gibi araçların bakım masraflarından bu kararı alanların haberi yok sanırım 250 54 Yanıtla
    Sami Göksu Sami Göksu:
    Sanırım hukuktan bi habersiniz el konulan yada haczedilen menkul ler hazineye ve maliye bakanlığına verilir yedi emine yani mahkeme karar verir se kamu adına yararlanılır yada belli bir süre sonra ihale edilir satılamaz yedi eminde çürüyüp otopark ücreti yerine kullanıma vermiş yerinde karar 1 1
  • ramazan yazar ramazan yazar:
    Helal olsun ibretlik karar..suç örgütlerine en güzel cevap ve ceza..kutlarım Ali Yerlikaya attiyi her adım yerinde ve adaletli..bu virüslerin pisliklerin halk düşmanlarının korkulu rüyası Ali Yerlikaya bakanım... 219 23 Yanıtla
    TC Tabak TC Tabak:
    yazık insanımıza. herşeye zam demek. biraz düşününce bana hak verirsiniz. bazıları hemen anladı bakım maliyetinden. 1 2
  • Erdem Bağrıaçık Erdem Bağrıaçık:
    İnsan bir sormaz mı !!! Süleyman soylu bunca zaman ne yapmış!!! bunlar bunca zaman bu kadar nasıl çoğalıp cirit atabiliyorlar bu ülkede yerlisi yabancisi butun mafya baronlar Türkiye'de kaçakçısı Türkiye'de uyuşturucu Türkiye'de göçmenler Türkiye'de bizim ne işimiz var bu ülkede diye insan kendine sormaz mı!!! Bakan yerlikayanin yaptığını suleyman soylu niye yapmamış insan bir sormaz mı arkadaş.... 207 15 Yanıtla
  • Serkan Basar Serkan Basar:
    yakışırrrrrrrrrrrrrr 165 35 Yanıtla
  • Levent Temel Levent Temel:
    Çok güzel bir iş yapmışsınız çeteyi cokertmissiniz ama sonunda elinize yüzünüze bulaştırmışsınız.Bu araçların yakıtını kim karşılayacak yazık günah değerinde satılsın hazineye aktarılsın vatan ve millet yararına harcansın.Muhalefet olsun diye yazmadım bir vatansever olarak söylüyorum inanın çok rahatsız oldum.Garip gurebanın yoksulluğunu düşkünlüğünü her defasında gözüne sokmayın bu arada hamdolsun gariban da değilim 134 26 Yanıtla
  • Talat Keskin Talat Keskin:
    Memleket yol geçen hanına dönmüş ün kanıtı bu İçişleri bakanı görevinin hakkını veriyor ülke si adına çalışan tek bakandir 97 11 Yanıtla
  • bülent C. bülent C.:
    yollarda hız yapanların vayy haline 66 8 Yanıtla
  • Uğur RİZE Uğur RİZE:
    İyi yapmıslar fiyatlar düser polisler onları görevde hurdaya cevirir zuaaaa :)) 33 35 Yanıtla
  • Ali Kublay Ali Kublay:
    Yakisir polisime hayırlı olsun şimdi onlar dusunsun 26 13 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement