Elektrik faturalarını düşürecek düzenleme yürürlüğe girdi
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın elektrikte indirimli tarifenin aylık 150 kilovat tüketimden 210 kilovata çıkarıldığını duyurdu. Düzenle Resmi Gazete'de yayımlanarak bugün itibarıyla yürürlüğe girdi. Değişiklikle faturaların 40-50 TL arasında daha düşük gelmesi bekleniyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (2)