Depremde hasar gördüğü için boşaltılan bina kontrollü yıkılıyor - Bakan Kurum incelemelerde bulundu
Binanın yıkılması Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum'un yıkıma ilişkin yetkililerden bilgi alması ELAZIĞ - Elazığ'da depremde hasar gördüğü için boşaltılan 6 katlı binanın kontrollü şekilde yıkımına başlandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?