Binanın yıkılması
Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum'un yıkıma ilişkin yetkililerden bilgi alması ELAZIĞ - Elazığ'da depremde hasar gördüğü için boşaltılan 6 katlı binanın kontrollü şekilde yıkımına başlandı. Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, yıkıma ilişkin yetkililerden bilgi aldı.
Son Dakika › Güncel › Depremde hasar gördüğü için boşaltılan bina kontrollü yıkılıyor - Bakan Kurum incelemelerde bulundu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.