İskenderun Devlet Hastanesi'nin yeniden inşası için ayrılan ödenek yüzde 10'unu harcadı
6 Şubat depremlerinde zarar gören İskenderun Devlet Hastanesi'nin yeniden inşası için ayrılan 1 milyar 540 milyon liralık ödeneğin sadece yüzde 10'u harcandı. Ödeneğin kalan bölümünün bu yıl içinde harcanması ve hastanenin yeniden inşası projesinin 2024 yılı sonuna kadar tamamlanması planlandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?