Beypiliç'te 19 işçi gazdan zehirlendi
Bolu'da faaliyet gösteren Beypiliç firmasında amonyak gazı sızıntısı sonucu 19 işçi gazdan zehirlendi. İşçiler, hastanede tedavi altına alındı. Olayın ardından AFAD ekipleri tarafından fabrikada gaz tahliye çalışması yapıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?